FAQ - najczęściej zadawane pytania

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych klientów, od bezpieczeństwa w naszym sklepie, aż po informacje dotyczące produktów. Jeżeli masz jakikolwiek problem, sprawdź, a może znajdziesz odpowiedź, która pomoże Ci go rozwiązać. W przeciwnym razie na dole strony jest link do formularza kontaktowego, z którego możesz skorzystać, jeżeli nie znalazłaś/eś szukanej odpowiedzi.

BEZPIECZEŃSTWO

Jak najbardziej. Integracja sklepu z popularnymi i wiarygodnymi systemami, gwarantuje 100% bezpieczeństwa zakupów. Nasi partnerzy, to firmy z wieloletnim doświadczeniem w branży zakupów online. Produkty w naszym sklepie pochodzą bezpośrednio od producenta lub autoryzowanego partnera, są nowe, posiadają gwarancję oraz wszelką niezbędną dokumentację.
Oczywiście. Dzięki integracji formularza zamówień z profesjonalnymi systemami płatności PayU oraz Przelewy24, gwarantujemy najwyższy poziom zarówno obsługi składanych zamówień, jak i ich bezpieczeństwa podczas procesu realizacji.
Wszelkie dane powiązane z zamówieniem są w pełni bezpieczne i wykorzystywane zgodnie z naszą polityką prywatności – wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.
Nie ma takiej możliwości. W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia, należy kontaktować się ze sklepem poprzez formularz kontaktowy lub dostępny na sklepie chat, obsługiwany przez naszych specjalistów.

ZAMÓWIENIA

Wszelkie informacje dotyczące dostawy zamówień, można znaleźć na stronie Zamówienia, dostawy.

W przypadku problemów z zamówieniem, należy w pierwszej kolejności sprawdzić poprawność danych w formularzu zamówienia oraz wszelkie dane na poziomie realizacji płatności za zamówienie. Jeżeli problemy nadal występują prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez dostępny chat.

Tak. Wystarczy w formularzu zamówienia podać nr NIP firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura VAT.
Tak. Faktura VAT zostanie przesłana na adres mailowy wskazany w formularzu zamówienia.
Złóż zamówienie ponownie, nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia zostanie przesłane potwierdzenie na wskazany w formularzu adres email. Kolejne etapy realizacji zamówienia również będą przekazywane drogą elektroniczną.

PŁATNOŚCI

W formularzu zamówienia można dokonać wyboru metody płatności, spośród wielu opcji m.in.: szybki przelew, raty 0%, BLIK, płatność kartą, przelew tradycyjny.
Wszystkie metody płatności są obsługiwane przez popularne i w 100% bezpieczne systemy płatności, które z wieloma sukcesami działają na rynku od wielu lat.
Nic nie szkodzi. Jeżeli należność nie została pobrana z konta bankowego, można dokonać ponownie zamówienia – anulujemy poprzednie, nieopłacone zamówienie automatycznie.
Jako, że płatności są obsługiwane przez firmy zewnętrzne, przy współpracy z nami, to wszelkie szczegółowe informacje można znaleźć bezpośrednio na stronach tych firm: PayU oraz Przelewy24

Wszelkie informacje dotyczące płatności ratalnych można znaleźć na naszej stronie Raty PayU.

PRODUKTY

Każdy produkt posiada indywidualnie opis i wszelkie informacje szczegółowe, bezpośrednio na stronie produktu. W przypadku braku poszukiwanych, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.
Tak. Wszystkie dostępne produkty w naszym sklepie są nowe i posiadają gwarancję producenta.
Oczywiście. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta i w opisie każdego z nich jest to odpowiednio wyróżnione wraz z wszelkimi dodatkowymi informacjami dotyczącymi gwarancji.
Możliwe, że produkt nie jest dostępny w naszym sklepie. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez chat, postaramy się pomóc.
Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie?