Logo

FAQ

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych klientów, od bezpieczeństwa w naszym sklepie, aż po informacje dotyczące produktów. Jeżeli masz jakikolwiek problem, sprawdź, a może znajdziesz odpowiedź, która pomoże Ci go rozwiązać. W przeciwnym razie na dole strony jest link do formularza kontaktowego, z którego możesz skorzystać, jeżeli nie znalazłaś/eś szukanej odpowiedzi.

bezpieczeństwo

Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?

Jak najbardziej. Integracja sklepu z popularnymi i wiarygodnymi systemami, gwarantuje 100% bezpieczeństwa zakupów. Nasi partnerzy, to firmy z wieloletnim doświadczeniem w branży zakupów online.
Produkty w naszym sklepie pochodzą bezpośrednio od producenta lub autoryzowanego partnera, są nowe, posiadają gwarancję oraz wszelką niezbędną dokumentację.

Czy płatność za zamówienie jest bezpieczna?
Oczywiście. Dzięki integracji formularza zamówień z profesjonalnymi systemami płatności PayU oraz Przelewy24, gwarantujemy najwyższy poziom zarówno obsługi składanych zamówień, jak i ich bezpieczeństwa podczas procesu realizacji.
Czy moje dane osobowe są gdziekolwiek przekazywane?

Wszelkie dane powiązane z zamówieniem są w pełni bezpieczne i wykorzystywane zgodnie z naszą polityką prywatności – wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.

Co jeżeli nie otrzymam zamówionych i opłaconych produktów?

Nie ma takiej możliwości. W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia, należy kontaktować się ze sklepem poprzez formularz kontaktowy lub dostępny na sklepie chat, obsługiwany przez naszych specjalistów.

zamówienia

Kiedy mogę spodziewać się dostarczenia zamówienia?

Wszelkie informacje dotyczące dostawy zamówień, można znaleźć na stronie Zamówienia, dostawy.

Mam problem z zamówieniem.
W przypadku problemów z zamówieniem, należy w pierwszej kolejności sprawdzić poprawność danych w formularzu zamówienia oraz wszelkie dane na poziomie realizacji płatności za zamówienie. Jeżeli problemy nadal występują prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez dostępny chat.
Czy otrzymam fakturę VAT do zamówienia?
Tak. Wystarczy w formularzu zamówienia podać nr NIP firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura VAT.
Czy fakturę VAT otrzymam elektronicznie?
Tak. Faktura VAT zostanie przesłana na adres mailowy wskazany w formularzu zamówienia.
Transakcja za moje zamówienie została odrzucona, co w takiej sytuacji?
Złóż zamówienie ponownie, nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Jak mogę dowiedzieć się o statusie mojego zamówienia?
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia zostanie przesłane potwierdzenie na wskazany w formularzu adres email. Kolejne etapy realizacji zamówienia również będą przekazywane drogą elektroniczną.

płatności

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
W formularzu zamówienia można dokonać wyboru metody płatności, spośród wielu opcji m.in.: szybki przelew, raty 0%, BLIK, płatność kartą, przelew tradycyjny.
Która metoda płatności jest bezpieczna?
Wszystkie metody płatności są obsługiwane przez popularne i w 100% bezpieczne systemy płatności, które z wieloma sukcesami działają na rynku od wielu lat.
Wystąpił błąd podczas realizacji płatności na jednej z metod.
Nic nie szkodzi. Jeżeli należność nie została pobrana z konta bankowego, można dokonać ponownie zamówienia – anulujemy poprzednie, nieopłacone zamówienie automatycznie.
Gdzie znajdę warunki i regulaminy metod płatności?

Jako, że płatności są obsługiwane przez firmy zewnętrzne, przy współpracy z nami, to wszelkie szczegółowe informacje można znaleźć bezpośrednio na stronach tych firm: PayU oraz Przelewy24

Jakie jest oprocentowanie w przypadku rat?

Wszelkie informacje dotyczące płatności ratalnych można znaleźć na naszej stronie Raty PayU

produkty

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat produktów sprzedawanych w sklepie?

Każdy produkt posiada indywidualnie opis i wszelkie informacje szczegółowe, bezpośrednio na stronie produktu. W przypadku braku poszukiwanych, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.

Czy produkty dostępne w sklepie są nowe?
Tak. Wszystkie dostępne produkty w naszym sklepie są nowe i posiadają gwarancję producenta.
Czy produkty są na gwarancji?
Oczywiście. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta i w opisie każdego z nich jest to odpowiednio wyróżnione wraz z wszelkimi dodatkowymi informacjami dotyczącymi gwarancji.
Nie mogę znaleźć szukanego produktu.

Możliwe, że produkt nie jest dostępny w naszym sklepie. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez chat, postaramy się pomóc.

Nigdzie na stronie nie mogę znaleźć informacji o produkcie, których potrzebuję.

Skontaktuj się z nami poprzez chat lub formularz kontaktowy, postaramy się pomóc.

Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie?