FAQ
Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych klientów, od bezpieczeństwa w naszym sklepie, aż po informacje dotyczące produktów. Jeżeli masz jakikolwiek problem, sprawdź, a może znajdziesz odpowiedź, która pomoże Ci go rozwiązać. W przeciwnym razie na dole strony jest link do formularza kontaktowego, z którego możesz skorzystać, jeżeli nie znalazłaś/eś szukanej odpowiedzi.
bezpieczeństwo
Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne?
Jak najbardziej. Integracja sklepu z popularnymi i wiarygodnymi systemami, gwarantuje 100% bezpieczeństwa zakupów. Nasi partnerzy, to firmy z wieloletnim doświadczeniem w branży zakupów online.
Produkty w naszym sklepie pochodzą bezpośrednio od producenta lub autoryzowanego partnera, są nowe, posiadają gwarancję oraz wszelką niezbędną dokumentację.
Czy płatność za zamówienie jest bezpieczna?
Czy moje dane osobowe są gdziekolwiek przekazywane?
Wszelkie dane powiązane z zamówieniem są w pełni bezpieczne i wykorzystywane zgodnie z naszą polityką prywatności – wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.
Co jeżeli nie otrzymam zamówionych i opłaconych produktów?
Nie ma takiej możliwości. W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia, należy kontaktować się ze sklepem poprzez formularz kontaktowy lub dostępny na sklepie chat, obsługiwany przez naszych specjalistów.
zamówienia
Kiedy mogę spodziewać się dostarczenia zamówienia?
Wszelkie informacje dotyczące dostawy zamówień, można znaleźć na stronie Zamówienia, dostawy.
Mam problem z zamówieniem.
Czy otrzymam fakturę VAT do zamówienia?
Czy fakturę VAT otrzymam elektronicznie?
Transakcja za moje zamówienie została odrzucona, co w takiej sytuacji?
Jak mogę dowiedzieć się o statusie mojego zamówienia?
płatności
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Która metoda płatności jest bezpieczna?
Wystąpił błąd podczas realizacji płatności na jednej z metod.
Gdzie znajdę warunki i regulaminy metod płatności?
Jako, że płatności są obsługiwane przez firmy zewnętrzne, przy współpracy z nami, to wszelkie szczegółowe informacje można znaleźć bezpośrednio na stronach tych firm: PayU oraz Przelewy24
Jakie jest oprocentowanie w przypadku rat?
Wszelkie informacje dotyczące płatności ratalnych można znaleźć na naszej stronie Raty PayU
produkty
Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat produktów sprzedawanych w sklepie?
Każdy produkt posiada indywidualnie opis i wszelkie informacje szczegółowe, bezpośrednio na stronie produktu. W przypadku braku poszukiwanych, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.
Czy produkty dostępne w sklepie są nowe?
Czy produkty są na gwarancji?
Nie mogę znaleźć szukanego produktu.
Możliwe, że produkt nie jest dostępny w naszym sklepie. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez chat, postaramy się pomóc.
Nigdzie na stronie nie mogę znaleźć informacji o produkcie, których potrzebuję.
Skontaktuj się z nami poprzez chat lub formularz kontaktowy, postaramy się pomóc.
Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie?